Vi har alla olika sätt att tackla smärtan

När jag har ont så städar jag. Det tar liksom upp tankarna och håller kroppen sysselsatt så att smärtan inte blir lika skarp och lugnar ner den lite. Det funkar bra för mig, men alla är ju olika! Det skulle vara roligt att veta vad ni gör när ni har ont, reumatiker eller inte, skicka iväg en kommentar vettja!
 
FÖRE / Ursäkta kass webcambild, men mobilen ska in på lagning!
 
Idag var en sådan dag jag har så ont så att jag måste göra någonting, och som tur var så var mitt rum rätt så kaos som ni kanske ser, ehehe.
 
EFTER

Kommentarer:

1 Josse:

Har också samma spikmatta liggande i rummet, bra smärtlindrare för oss med reumatiska problem! :)

Svar: ja, när man har legat en längre stund gör det nästan lite ont, och jag tycker att det tar bort fokusen från det andra onda. nu har ju jag en ryggreumatism, så den är ju jättebra när jag har ont i ryggen också!
Jessica Morén

Kommentera här: