Jessica klockan halv ett på natten

Hej jag heter Jessica och jag måste vara världens största spån. Jag stängde ner datorn runt 12, jag var inte trött men jag kände att min uttröttningsmetod (aka datorn) inte fungerade men att jag måste sova nu.
För att kunna sova käkar jag varje kväll Circadin (melatonin - kroppens eget sömnhormon) och morfin. Brukar somna rätt snabbt efter att jag har tagit tabletterna då man blir otroligt trött utav morfinet. Men det gick 5 minuter, en kvart, en halvtimme och jag hade inte somnat än. Jag hade otroligt ont i kroppen och undrade om morfinet redan hade gått ur, vilket vore otroligt skumt. Jag började räkna när 6 timmar hade gått och när jag skulle kunna ta nästa tablett, men det skulle vara så lång tid så då skulle det nästan vara dags att gå upp igen, så jag slängde med täcket och vred och vände mig på grund utav smärtan i ett försök att somna. Jag var tvungen att sätta mig upp och tända lampan. Jag reste mig upp ur sängen och gick runt lite i mitt rum när jag fick syn på dosetten. Där låg mina tabletter för söndag kväll, helt orörda. JAG HADE GLÖMT ATT TA DOM! Herregud, inte konstigt att jag hade så nedrans ont och inte kunde sova. Dåligt minne visste jag att jag hade, men detta tar priset. Godnatt från guldfisken.
 
Typ min min när det gick upp för mig att jag hade glömt tabletterna.

Kommentera här: