Jag är tillbakaaaaaaa

Hej mina vänner och alla som jag ännu inte känner! Förlåt för bloggfrånvaro, men jag har varit iväg med min familj till våran husvagn i Säfsen. Hade en rätt bra helg, förutom att jag hatar att bo i husvagnar, men övriga i familjen älskar det. Aja, det blir bättre när det kommer snö, får bara hoppas på att jag kommer kunna åka nå slalom i vinter, ser fram emot det! 
 
Men det hände en mycket positiv sak, jag var ute och gick (!!!!), inte särskilt långt, men det var såå härligt. Jag fick lida för det på kvällen sedan, men vad gör det. Det regnade och var kallt ute, men jag gick säkert 1 km. Det är kanske ingen bedrift för er vanliga dödliga, men för mig var det kämpigt, men det gick! Var överlycklig när jag kom hem och jag och min lillebror satte oss och grillade marshmallows.
 
 
Åt rätt många och mådde så himla illa efteråt och jag har mått illa hela helgen och inte haft någon matlust överhuvudtaget, hoppas det går över snart, usch.
 
Jag hade jättedåligt internet där och när det väl fungerade så gick det korta stunder innan det la av igen. Använde de korta stunderna till att komma ikapp lite i skolarbetet. Har en hel del kvar, men jag menar, det går ju framåt!
 
Har detta kvar och jag vet inte riktigt hur jag ska orka? (klicka på bilden för att se)

Kommentera här: