Duschat i djävulens tårar

Okej, okej, det är inte lika dramatiskt som rubriken vittnar om, men alltså jag ryser bara jag tänker på det. Jävla Descutantvål. Man måste tvätta sig med den innan man ska bli sövd och den luktar precis som rengöringsservetterna till mina sprutor som jag tog själv förut, och jag vet inte varför men jag mår så himla illa utav den lukten. Så nu luktar hela jag sjukhusäckelpäckel. 
 
 
Äter även min sista måltid (får inte äta eller dricka efter klockan tolv inatt, så passar på nu) bestående utav skogaholm. Har hunden vid sidan av sängen, och han tycker att det tar alldeles för lång tid för mig att skriva detta, han vill ju liksom smaka nu. Dreglat på min matta har han också gjort, hmm.

Kommentarer:

1 Anna:

Sådan där fick jag med använda innan min operation för någon månad sedan. Minns inte att jag ogillade lukten, däremot var den inte snäll mot håret.

Svar: Ja, marmor är verkligen grymt snyggt! Det och rosé/koppar är jag väldigt inne på just nu :)

2 zeb:

Usch vad jobbigt. Hoppas det går bra i alla fall!

3 My Fredblad:

Usch vad jobbigt! hatar att behöva få klara sig utan käk, hur lång tid är det tills du får käka igen då? ;)

Svar: ja efter narkosen så runt 10-11 kan jag tro!
Jessica, 16

4 Sessie♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ:

Jag har aldrig behövt duscha med sådan två så jag vet inte hur det luktar, men jag kan tänka mig.. Hua..

Haha, det där med att ha en hund som dreglar känner jag igen. Det rinner ur min hunds gap jämt.

Tack för tipset med studion, har tänkt på det flera gånger, men jag har inte velat göra något i denna bostaden vi bor i nu, har inte riktigt platsen heller. Sen har vi verkligen inget bra ställe i lägenheten att göra en provisorisk studio på heller.... Känner att jag är väldigt negativ nu hihi;)

Kommentera här: