Pepparkaksbak



Jag och lillebrodern åkte ut till farmor och farfar idag för det årliga pepparkaksbaket! Tyvärr är fingrarna mina för onda för att baka några pepparkakor i år, men jag byggde pepparkakshus istället! 
Lillebror tröttnade efter att han fyllt en plåt, men jag blev precis klar.

Mästerverk eller vad säger ni?

Hur är det med mig då? Dåligt var namnet, tyvärr. Lättirriterad, förbannad och ledsen. Värk, värk, värk. Ingen rast ingen ro. 
Men nu ska jag bara ligga och lyssna på julmusik medan huset fylls av lukten utav farmors mat.

Kommentarer:

1 Alexandra Rosendahl:

Du är en sådan insperation till alla Jessica!
Att du skriver om detta och inte bara ser det negativa fast allt är så jobbigt som det är. Du är verkligen en stark tjej och det har du alltid varit, så länge jag känt dig. All heder och styrka till dig, du är inte värd all smärta du får ta. Styrkekramar till dig, du är en fantastisk person kom ihåg det <3
Kramar/Alexandra

Svar: tusen kramar alexandra!
Jessica, 16

Kommentera här: