Äntligen jullov!

Ser ju ut som hej kom och hjälp mig, men tjejerna är snygga i alla fall.
Bilden till höger är väl ca hur jag känner inför jullovet.
 
Jahaja, äntligen jullov. Kan knappt fatta att jag redan har gått en termin på gymnasiet. Alltså va!? Vart tog tiden vägen? Hela hösten är som en enda stor dimma för mig tyvärr. Det som skulle vara början på något nytt, något bättre, blev bara pladask pannkaka. Har ju hur som helst träffat massor utav underbara människor men jag blir ledsen för att jag inte har kunnat vara jag till 100%. Egentligen är jag ju supersprallig och vill vara med människor hela tiden men orken finns inte. Som tur är så har jag valt rätt människor här i livet som jag alltid vet vart jag har, och dom vill vara med mig fastän att jag kan vara tjurig och lättirriterad. Dom är fan värda en applåd.
 
Jaja, jullov då. Vad kommer hända? Jo jag kommer åka skidor förhoppninigsvis och gå ut och gå och träna upp mina muskler, träffa mina goa vänner men först och främst vila upp mig utan skolstress som ligger och gnager i bakhuvudet. Efter jullovet har jag praktik i en månad så då behöver jag inte tänka på skolan heller, men jag är faktiskt lite fundersam på hur det ska gå. Jag ska vara på ett äldreboende och jag vet ju inte alls hur det kommer vara. Jag vill också göra allt som mina klassisar kommer att göra och inte bli ojad med och "Det där kan du väl inte göra". Jag förstår ju omtanken men jag vill ju så mycket. Jag vill göra allt och lite till.

Kommentarer:

1 nicolinda.blogg.se:

Ja, det är helt sjukt vad tiden har gått fort. Som vanligt. Man hinner inte ens med dagen, känns det som, och ändå kan man tycka att tiden går långsamt just i samma sekund.

Vad kul med lov! Önskar dig en underbart lov med allt du älskar. Jag önskar dig även en god jul, med allt du önskar.

SVAR: Tack för din härliga, fina hälsning! Massa kramar och kärlek till dig.

Svar: Tack detsamma! God jul på dig!
Jessica, 16

2 Johan:

Det blir bättre ska du se, jag lovar!

Ta hand om dig och njut ordentligt av jullovet nu! :)

Svar: Tack!
Jessica, 16

Kommentera här: