Svullna fingrar och dåliga knän

Hej! Jag vet att ni kanske har väntat på Sjukhuset dag 3 och 4, men det blev inte av helt enkelt. Nu är jag i alla fall hemma igen vilket är väldigt skönt! I torsdags fick jag kortisonsprutor i två fingerleder därav att jag inte har kunnat skriva något de senaste dagarna. Har haft jätteont, och har fortfarande väldigt ont. Mina knän värker också mer än vanligt, så jag tror inte att jag har något positivt att komma med just nu faktiskt. Har svårt att skriva också eftersom kortisonfingrarna är inlindade i bandage för att det gör för ont att röra dom.
 
Höger pekfinger, svullet, rött och ont.
 
Nu är det i alla fall bestämt att vecka 51 ska jag upp till Stockholm och träffa en barnreumatolog på Astrid Lindgrens. Vilka mediciner jag ska få prova härnäst kommer nog bestämmas efter det besöket. 
 
Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer nu hörreni, men vi hörs snart!

Kommentera här: