Lilljul

 
Idag var det min och Emmas årliga lilljul! Väldigt mysig tradition. Så vi gav varandra presenter och disskuterade livet efter döden, när rymden tar slut och andra sådana normala saker. Fick bara massor av bra saker. Under mina vilodagar nu i december har jag jobbat på ett litet hemligt projekt som jag gav till Emma idag. Jag har alltså skrivit 100 lappar till henne och lagt i en liten burk! Har knåpat med det länge, men det blev mycket bra. Bra för mig också att ha något att distrahera mig själv med.
Vad nästa projekt blir vet jag inte än. Kanske en pärlplattetavla? Gjorde en sådan för ett par år sedan så jag har endel pärlor kvar, men måste nog köpa lite till. Det får endel av de förmodade julklappspengarna gå till! 
 
Annars då? Har haft en väldigt bra dag i alla fall! Får verkligen hoppas att det inte blir som igår kväll idag, för då blir jag arg och ledsen. Det är inte särskilt kul. Hade ju en hyffsad dag igår också och det känns som att kroppen vill slå tillbaks på en så då får man allt i en smärtattack på kvällen som den samlat på sig under dagen. Det är ju krig, så jag menar det är ju bättre med en bomb än pistolskott om man vill vinna.

Kommentarer:

1 Emma:

Tack för den otroligt vackra bilden haha..🙈

Svar: you are so welcome!
Jessica, 16

Kommentera här: