I ett desperat försök att lätta på smärtan



När inga tabletter hjälper och smärtan äter upp mig inifrån. Den förminskar hela min person och tar upp hela kroppen min. 
Har fått en TENS apparat som sänder ut låga doser med ström mellan plattorna (se bild) som man sätter där man har ont. Det är meningen att detta ska göra så att smärtan minskar/försvinner helt, men icke sa nicke. Ska ge den en chans till men jag blir så frustrerad! När ska jag någonsin kunna känna mig bra?

Fick också reda på idag att jag har 40% frånvaro från skolan... Det börjar pratas om att gå gymnasiet på 4 år, men jag vägrar! Jag vill klara det som alla andra och kunna säga på studentdagen att "Nu är jag klar". Envist och dumt? Kanske, men för en gångs skull vill jag vara som alla andra.

Kommentarer:

1 sw.:

Du är så himla stark.

Kommentera här: