Nya knäskydd

 
När jag var på sjukhuset i måndags så var jag iväg och fick nya knäskydd hos ortopeden. Provade ett annat par också men de var så klumpiga och kändes som en hel rustning, så det fick bli dessa lite nättare. Bröt nästan ihop när jag var där, både för att jag inte gillade han jag fick träffa och för att jag kände mig så himla sjuk. När han tog fram dom där stora skydden som jag valde bort ville jag lägga mig i en liten hög på golvet och försvinna. Behöver jag verkligen sådana monster? Är jag verkligen så sjuk? Det blev liksom lite svart på vitt hur dåligt min kropp mår.
 
Har tyvärr inte kunnat uppdatera de senaste dagarna, både för att jag har haft annat för mig (sova, vila, äta) och för att jag inte vetat vad jag ska skriva om. Men nu har jag några utkast på lager, så var inte oroliga!
 

Kommentarer:

1 Erica:

Jobbigt när man inte gillar den man får träffa och hela tiden blir påmind om att man är sjuk. :( <3

2 Annie:

Men på den positiva sidan så ser de fräcka ut och de ser sköna ut!
Tycker du att dom hjälper?

Svar: har inte haft på mig dom så mycket än.
Jessica Morén

3 Sandra:

Det är så hemskt när man kommer till en läkare man inte klickar med. Ens kropp och välmående är ju det viktigaste man har.

Kommentera här: