Mitt bästa tips för att lindra ledsmärta

Tänkte dela med mig utav mitt allra bästa tips för att lindra smärtan! Självklart finns det andra saker också, men tänkte ägna ett helt inlägg åt mitt allra bästa tips!
 
Jag säger bara en sak, värme, värme, värme. Ta ett varmt bad, duscha varmt, använd värmedyna eller vetekuddar. Så gott som varje kväll lägger jag min värmedyna över knäna och det är otroligt skönt. Jag har en vetenalle som jag kan lägga på fotleder, nacke, handleder osv. Den är inte så stor så man får ta de mindre lederna, men värmedynan funkar till allt! Den som jag har går även att spänna fast på ryggen så att man kan vara uppe och gå. 
 
Har ni några egna tips, eller testar mitt tips kan ni gärna skriva det i kommentarerna, det är ju alltid bra med nya trix.
 
Ifall nån undrar så är värmedynan från Lidl (ytterst top notch) och vetenallen är från apoteket!

Kommentarer:

1 Kajsa-Stina:

Jättebra tips med att lindra värken med värme. När jag hade ont i ryggen och korsryggen så brukade jag lägga en värmekudde där och det gjorde underverk alltså. Kyla däremot. Hjälper det? Vet du det? :)

sv: Ja visst är den! Skulle gärna bära den kappan i höst :)

Svar: kyla är det värsta för mina leder, det gör dom stela och dana, så det skulle jag inte rekommendera!
Jessica Morén

Kommentera här: