Krig

Hej! Förlåt för att jag knappt skrev något igår, men jag hade annat för mig efter skolan, till exempel ligga i fosterställning och gråta på grund av smärta. Somnade halv 3 inatt så är inte så jävla fresh nu, tack concealer! 
 
Alltså jag hatar när smärtan gör så att man blir förlamad, maktlös och fånge i sin egen kropp. Man vet inte vart man ska ta vägen, för vart man än går kommer den följa med dig. Ibland vill man ge upp helt och hållet, men då vinner ju reumatismen. Det är ju JAG som ska vinna det här kriget. Inbördeskriget. 
 
Men snart har jag iallafall höstlov och det är välbehövligt kan jag säga. Har några få saker inplanerade, men annars får det komma som det kommer tänker jag. Det kommer nog bli mycket vila och uppladdning den veckan, kommer bli asnajs. Aja, ska väl packa min lilla kånken nu och förbereda mig för avresa mot skolan, önska mig lycka till!
 

Kommentarer:

1 Sandra:

Måste säga att jag verkligen gillar dina bågar! Var har du köpt dem? Min dröm är att ha massa olika glasögon att välja mellan beroende på kläder och humör, men vem har råd med det ;)

Svar: åh tack! de är från specsavers och själva bågarna kostade 3-400 tror jag, så ett utav de billigaste dom hade.
Jessica Morén

2 Veronica - var dig själv, för alla andra finns redan:

"Alltså jag hatar när smärtan gör så att man blir förlamad, maktlös och fånge i sin egen kropp. Man vet inte vart man ska ta vägen, för vart man än går kommer den följa med dig. Ibland vill man ge upp helt och hållet, men då vinner ju reumatismen. Det är ju JAG som ska vinna det här kriget. Inbördeskriget." - Vilka fina ord! Starkt av dig att dela med dig av sådana här tankar.

Sv: Yes, det var ett par år sedan x)

3 VERONICA - fashion blog:

Lycka till fina du! :) Gud så fin du ör! Ha en underbar fredag och en härlig helg! Kramar på dig, fina du!

Kommentera här: