Vilopaus

Har varit hemma från skolan nu både igår och idag. Mår riktigt dåligt nu, sämre än på väldigt länge. Jag kan inte göra någonting och det känns som att jag är fast i mitt rum. Det gör ont att lyfta på benen så jag släpar fötterna efter mig, jag är jättehungrig, men mår så illa. Jag saknar ork och blir trött utav prick allting. Det är så frustrerande för jag har så mycket liv i mig som inte orkar komma ut. 
Så nu har jag varit hemma och vilat upp mig rejält. Har dock vaknat varje morgon med ännu ondare i käkarna = har spänt dom under natten = har haft ont. Drömmer till och med om att det händer hemska saker med mina knän, att någon drar i dom, eller skär i dom.
 
Ja som ni kanske har förstått kan jag inte göra så mycket nu utan det blir en hel det läsning och Netflix på schemat.
 
 
Men nästa vecka så kommer jag att bli inlagd på sjukhuset. Där kommer jag göra massor utav saker, till exempel att få gå i skola, sjukgymnastik, samtal, lekterapi och sånt där. Vi får se hur det blir.
 
Ikväll ska jag i alla fall få åka iväg på något jag sett fram emot riktigt länge! Jag och min bästa vän Emma ska på bio och kolla på Mockingjay. Vi skulle ha gått igår, men vi fick skjuta upp det en dag eftersom jag mår så dåligt. Försöker dock fortfarande fundera ut hur jag ska kunna stå ut med smärtan tyst i en biosal i två timmar. Ska jag chansa och ta min morfintablett då?

Kommentera här: