Sjukhuset dag 2

 
Idag har inte varit någon bra dag. Har haft så himla ont men inte fått tagit några tabletter. Får bara ta en morfin om dagen för min läkare, annars tar jag ut mig för mycket och gör mer än vad jag egentligen orkar. Bilden till höger är när jag låg i min säng på lunchen och typ dog. 
Gick en promenad allra först på morgonen och det tog ju ut sin rätt senare, men det var så fint väder idag! Sedan var jag i skolan och räknade matte. 
 
 
På väg till skolan träffade jag sjukhusclownerna och dom undrade vad jag skulle göra. Berättade att jag skulle gå till skolan och då blev dom förskräckta och frågade om jag inte hade sommarlov, jag svarade nej tyvärr och då fick jag ett recept på sommarlov utav Dr. Musik. Dom berättade också att dom tyckte att min läkare var snygg, men det fick jag inte säga till honom, självklart lovade jag det.
 
 
Klockan två kom pappa och vi åkte in till stan och gick lite i affärer. Det var himla kul men jag hittade inte så mycket. Sedan åt vi och käkade på IKEA och jag drack årets första julmust! Längtar verkligen till julen!
 
Har det helt okej här på sjukis men det är himla långtråkigt. Pysslar och har mig för att tänka på annat, men det går ju inte att komma ifrån vart jag är någonstans.
Sov väldigt dåligt inatt (som vanligt) så har varit jättetrött idag också (som vanligt), nu ska jag återgå till att leka med min höj- och sänkbara säng.

Kommentera här: