Väderomslag och fullmåne

 
Kroppen min har åkt på ett litet bakslag för att vädret kände för att slå om lite för fort och för att det självklart ska vara fullmåne samtidigt också. Knäont + migrän = ingen bra kombo.
Det var längesedan jag hade migrän nu och jag trodde att det liksom hade "vuxit bort" men icke sa nicke. Hade otroliga problem med det när jag var barn. Kan heller inte ta migränmedicin eftersom att det interagerar med ett utav mina andra piller. 
 
Ska nog faktiskt gå och lägga mig nu så att jag kan gå till skolan imorgon, jag har redan tillräckligt mycket med frånvaro som det är.

Kommentarer:

1 nicolinda.blogg.se:

Migrän, vet hur det är. Hemskt! Huvudvärk överhuvudtaget sätter sig i grunden av hela sin kropp - i huvudet. Det bara dånar i vissa fall och trycker på alla blodådror så det känns som om blåmärken bildas. Jag hoppas allt släpper snabbt! Fin bild btw. Älskar bokeh! Fina du, jag hoppas morgondagen blir toppen. Massa kramar om dig!

SVAR: Första gången någon förstår mitt intryck av Angelina! Tack för din kommentar ♡ Ja, ge Maleficent en chans. Jag gillade den skarpt! Början och mitten av filmen är bäst, slutet är lite väl förhastat och det är väl det enda negativa :)

Kommentera här: